2013. szeptember 17., kedd

Nyári szünet után

Forró és munkás nyár volt az idei. A sűrű vizsgaidőszak végén, június 29-én volt a Károli Gáspár Református Egyetem Hittudományi Karának évzáró ünnepsége, amelyen apám, Dr. Szabó Andor átvette vas-diplomáját, mivel hatvanöt évvel ezelőtt, 1948-ban végzett, mint református lelkész.






Ezután kezdődött az igazi munka: egy tanulmánykötet összeállítása, beleértve a névmutatót is, amellyel még augusztusban a tenger mellett is küzdöttem.

Július közepén egy hetet töltöttünk Berekfürdőn, az ottani gyógyvíz erejében bízva:





Aztán augusztus első felében egy hetet nyaraltunk Horvátországban, Krk szigetén. Ez volt az a ház, ahol apartmant béreltünk:


Kicsi hálószobánkban az ágy fölé hívő katolikus háziasszonyunk egy Mária-képet rakott:


 A tengerpart egy helyen még homokos is volt, a kristálytiszta vízben alattunk halrajok úszkáltak:


 Bár kerültük a legforróbb órákat, a végére azért kicsit lebarnultunk:








Volt még másfél nap Balaton egy középiskolás osztálytársam házában, illetve egynapos nagycsaládi találkozó (ezekről fényképem nincs).

Augusztus végén már a református egyház konferenciáján, a Doktorok Kollégiumán tartottunk előadást Debrecenben (két nap). Itt a résztvevők egy része látható:



A Debrecenben elmondott előadást egész nyáron írtam, s még szeptember elején is dolgoztam a tanulmány befejezésén.

Aztán kezdődtek Komáromban az első vizsgák (pót- és felvételi-), s lassan beindult az élet a pesti munkahelyemen is. Folytatása következik!

 (Link a többi bejegyzéshez: szaboandras54.blogspot.com)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése