2013. január 24., csütörtök

Olvasójegyek a fiókból

Nemrég rendet raktam a komódfiókomban, s előkerült egy csomó olvasójegy és igazolvány is. Az első a wolfenbütteli könyvtár fehér műanyag kártyája, mint olvasójegy tudomásom szerint ma is érvényes - legalábbis az volt, amikor legutóbb ott jártunk:


 Ilyen volt régen, még papír formában:


Ez egy későbbi változat, egy konferencia alkalmával kaptam:


Ez meg egy régi konferenciás kártya a kilencvenes évekből:


Találtam egy bécsit is egy 1993-as ösztöndíjas út hagyatékaként:


Nürnbergben Balassi Bálint nyomait próbáltam kutatni, eredményeimet előadtam az 1994-es jubileumi Balassi-konferencián, tanulmány formájában pedig az ItK-ban látott napvilágot: http://epa.oszk.hu/00000/00001/00002/pdf/itk_EPA00001_1997_01-02_064-071.pdf 
Ekkor olvastam a Germanisches Nationalmuseum könyvtárában:



Lipcsében azért voltam 1994-ben, mert egy Cranach-kép díszkíséretét adtam, amelyet kiállításra vittek Németországba, s persze fizették az utamat. A pár napos ottlétet természetesen igyekeztem kihasználni, s olvasni az egyetemi könyvtárban, valamint a Deutsche Bücherei-ban:


S hogy ez sem maradjon ki, itt az első olvasójegyem a heidelbergi egyetemi könyvtárban, ahol sokszor megfordultam az elmúlt 13 esztendőben:

Végül egy hazai, régi OSZK-s változat, 1996-ban könyvtári mellékállásom miatt még ingyenesen:


Ráadásként pedig egy oktatói igazolvány Veszprémből, ahol 2001 és 2004 között tanítottam:


(Nézze/Nézd meg a többi bejegyzésemet is: http://szaboandras54.blogspot.com )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése