2012. november 16., péntek

Megtalált fényképek

Előkerült néhány régi fényképem, amelyet korábban hiába kerestem.

1. Egy fénykép 1962 júliusából, az úszógumiból következtetve valószínűleg Berekfürdőn, amelynek egyházi üdülőjében többször nyaralt a család. A víztől eleinte féltem.






2. Egy másik fénykép ugyanazon 1962-es nyáron, augusztusban készült a debreceni (eléggé gyér) vidámparkban: fiús elfoglaltság nyolc évesen - autóvezetés pedálmeghajtással.





3. Tíz évesen, 1964 júliusában már valamennyire úsztam. Ez annak volt köszönhető, hogy a berekfürdői úszómester leckéket adott nekem. Hagyományos módszerrel: egy hosszú rúd végén volt egy bőrhurok, amelyet a hasam alá tettek, hogy ne süllyedjek el az ötven méteres úszómedencében. A következő képen persze csak a meleg vizű, ülőpados "bazinban" kísérletezem (ahogyan a nagyváradi rokonok a medencét nevezték):





4. 1968 augusztusában, 14 évesen a hencidai parókia kertjében állok, már hazajöttem az NDK-ból, hátam mögött apám szőlőtői és az üvegablakos belső folyosó. Hirtelen nőttem (gyerekkori öltönyöm nadrágjából kilátszik a bokám, a kabátujj sem elég hosszú már), a hangom mutálása is elkezdődött:



5. Egy másik kép a ballagásunkról 1973-ban a Debreceni Református Kollégium udvarán:


6. 1974. május 15-18. között Sárospatakon, a Szenci Molnár Albert és a magyarországi késő-reneszánsz című régi magyar irodalmi konferencián vettem részt mint elsőéves egyetemista, a vár előtt állunk (hosszú hajjal!), jobbra Déri Balázs (másodéves, ekkor még "Tibor" álnéven) és bal oldalon én, hideg és esős idő volt, azért a kabát:


(Nézze/Nézd meg a többi bejegyzésemet is: http://szaboandras54.blogspot.hu/ )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése