2012. november 8., csütörtök

Konferencia után

Tegnap sikeresen lezajlott az általam itt is beharangozott Huszár Gál konferencia az Evangélikus Hittudományi Egyetemen. Csináltam néhány fotót, de csak az elején és a végén, mert közben  végig a pódiumon ültem, először mint előadó, a második blokkban pedig mint elnök.

Huszár Pál, a Magyarországi Református Egyház Zsinatának világi elnöke köszönti a konferenciát:






Fabiny Tamás evangélikus püspök köszöntője:




Valamint a két kórus:




Jelen volt az evangélikus sajtó, az egyház honlapján máris fenn van a beszámoló Kiss Tamás fotóival (a Google+-oldalához vezető link van az alján).

Külön tv-műsor foglalkozik majd Huszár Gállal és a konferenciával (én is megszólalok benne), ezt vasárnap 10.00-kor vetíti az m1, ismétlés az m2-őn 13.00-kor.

A szünetben és a konferencia után az Európa Rádió riportere is dolgozott, ha jól értettem, akkor jövő szerdán, 2012. november 14-én sugározzák a riportjait a "Legendák, tájak, emberek" magazinban, 10.10-kor. Internetes link: http://www.refradio.eu/radio/euradio/index.php/musor/mutat/  - itt meglehet majd hallgatni a műsort azoknak, akik nem tudják fogni a rádiót.

Az eseményről a Reformátusok Lapja is be fog számolni.

A konferencia előadásai 2013-ban nyomtatásban is megjelennek.

(Nézd meg a többi bejegyzésemet is:  http://szaboandras54.blogspot.hu/ )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése